انجمن پرش عضله

پرش عضله - پرش ماهیچه - نبض عضله - فاسیکولاسیون - فاسیکولیشن - پرش اندام

انجمن پرش عضله

پرش عضله - پرش ماهیچه - نبض عضله - فاسیکولاسیون - فاسیکولیشن - پرش اندام

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ



هر گونه سوال را اینجا مطرح کنید پاسخ داده میشود

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جواد جمعه 5 مهر 1398 ساعت 13:40

من یک ماه پرش عضلات و صورت دارم تو چشم و پام بیشتر تو بقیه جا های بدنم حسش میکنم شکم لب و صورت دست و ... گرفتگی عضلات دارم یعنی عضلاتم کش میارم حس درد داره دکتر مغز اعصاب رفتم معاینه مختلف کرد گفت بنظرم طبیعی ولی یه ام ار ای و آزمایش خون بده تا جوابش بیاد من سکته کردم یعنی ای ال اس دارم سنم ۲۵

سلام دوست عزیز در این سن ای ال اس بعید هست همین نگرانی باعث شده پرش هاتون زیاد بشه , ورزش و خستگی عدم خواب کافی یا خواب نا منظم باعث پرش های پراکنده در بدن میشه . به پزشک خود اعتماد کنید و به زندگی عادی برگردید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد